Crafting

Poza zdobywaniem kart z paczek, można je również craftować. Jest to proces polegający na stwarzaniu ich, wykorzystując pył, który można zdobyć na 2 sposoby. Jednym z nich jest zamienianie innych kart na pył (jest to dosyć niekorzystne - w ten sposób, zamieniając jedną kartę na pył, można stworzyć jedną kartę o niższej rzadkości lub zamieniając 4 karty na pył - jedną kartę o tej samej rzadkości). Pył można również zdobyć jako nagrodę na arenie. Craftowanie nie jest najszybszą metodą zdobywania kolekcji, ale stanowi całkiem niezłe przyspieszenie tego procesu.

Rodzaje talii

Żeby zbudować talię, trzeba wiedzieć jak działają różne ich rodzaje i jakie są ich cele. Istnieją 3 zasadnicze archetypy:

  • Aggro (rush) - celem takiej talii jest jak najszybsze pokonanie przeciwnika, zanim ten zdąży objąć kontrolę. Zazwyczaj polega na wczesnym wystawieniu takiej ilości małych postaci, żeby przeciwnik nie mógł sobie z nimi szybko poradzić i kończeniu gry zaklęciami zadającymi sporą ilość obrażeń po utraceniu kontroli (co jest nieuniknione). Aggro jest najlepszym wyborem dla nowych graczy, ponieważ tutaj do gry wystarczą tylko podstawowe i tanie karty. Najpopularniejsze klasy - łowca i czarnoksiężnik.
  • Control - najwolniejszy rodzaj talii. Zawiera wiele zaklęć kontrujących zagrania przeciwnika; celem jest przeciągnięcie gry do czasu kiedy może sam zacząć grać aktywnie, przywołując drogie i bardzo silne postacie. Zazwyczaj zawiera wiele legendarnych kart i jest przez to najdroższym rodzajem talii. Popularne klasy - wojownik, kapłan, paladyn, czarnoksiężnik.
  • Midrange - stara się wygrać minionami średniej wielkości. Gra tak samo jak control przeciwko rushowi i przyjmuje rolę rushu w starciu z controlem. Ten styl gry najbardziej pasuje do szamana i druida.

 

                  

Użytkownik

Przydatne porady

Linki zewnętrzne