Rodzaje talii

Żeby zbudować talię, trzeba wiedzieć jak działają różne ich rodzaje i jakie są ich cele. Istnieją 3 zasadnicze archetypy:

  • Aggro (rush) - celem takiej talii jest jak najszybsze pokonanie przeciwnika, zanim ten zdąży objąć kontrolę. Zazwyczaj polega na wczesnym wystawieniu takiej ilości małych postaci, żeby przeciwnik nie mógł sobie z nimi szybko poradzić i kończeniu gry zaklęciami zadającymi sporą ilość obrażeń po utraceniu kontroli (co jest nieuniknione). Aggro jest najlepszym wyborem dla nowych graczy, ponieważ tutaj do gry wystarczą tylko podstawowe i tanie karty. Najpopularniejsze klasy - łowca i czarnoksiężnik.
  • Control - najwolniejszy rodzaj talii. Zawiera wiele zaklęć kontrujących zagrania przeciwnika; celem jest przeciągnięcie gry do czasu kiedy może sam zacząć grać aktywnie, przywołując drogie i bardzo silne postacie. Zazwyczaj zawiera wiele legendarnych kart i jest przez to najdroższym rodzajem talii. Popularne klasy - wojownik, kapłan, paladyn, czarnoksiężnik.
  • Midrange - stara się wygrać minionami średniej wielkości. Gra tak samo jak control przeciwko rushowi i przyjmuje rolę rushu w starciu z controlem. Ten styl gry najbardziej pasuje do szamana i druida.

 

                  

Użytkownik

Przydatne porady

Linki zewnętrzne